Максим Кисіленко: «Початок змін у київському футболі!»

Дата: 
понедельник, февраля 12, 2018 - 10:00

Пресс служба КМФФ подовжую серію публікацій, які знайомлять футбольний актив Києва з новими лідерами, менеджерами футболу, їх позиціями та думками відносно розвитку гри №1 в Києві.

 Сьогодні представляємо Максим Кисіленко – бізнесмен, організатор і засновник футбольного чемпіонату “Brands League” (Ліга Брендів).

 

- Що для Вас футбол і чому Ви вирішили виступити одним із ініціаторів та засновником Київської міської федерації футболу?

- Для мене футбол – це не просто видовищна гра, а перш за все люди! Не всі гравці є професіоналами найпрестижніших турнірів, але всі вони об’єднані єдиною метою. На футбольному полі, перебуваючи в колективі гравці розвивають лідерські якості, спілкування, робота в команді, які допоможуть не тільки в спорті, а й у житті, бізнесі. Тим самим, кожен залишається особистістю і разом з цим формує єдиний організм, який прагне до перемоги.

У той же час, невід’ємною частиною футболу є вболівальники. Саме вони один з кращих мотиваторів хорошої гри, що сприяє популяризації та економічному розвитку спорту. Проблему низької відвідуваності матчів теж потрібно брати до уваги і приділяти серйозну увагу.

Мій досвід організації аматорських футбольних турнірів дозволяє зрозуміти ситуацію зсередини і додає мені впевненості у власних силах щодо розвитку і зміцнення футбольної інфраструктури в місті Києві.

Я бачу футбол не тільки з позиції глядача, а й знаю, що потрібно з точки зору маркетингу, реклами і просування бренду в цілому. Щоб отримати хороший результат, потрібно підходити до вирішення будь-якого питання з різних сторін. Я хочу поділитися накопиченим досвідом з тією командою нових людей, які сьогодні є в федерації. Я бачу, що новий колектив готовий не тільки планувати, а й втілювати всі ідеї в реальні дії.

 

-  Назвіть будь ласка 3 основні проблеми сучасного масового та дитячого футболу Києва?

- Глобальна проблема в українському футболі полягає в тому, що його як вид спорту прийнято розділяти на професійний, масовий і дитячий. Вважаю, що це повинна бути одна велика структура, яку не можна розділити і розкласти по поличках. І в разі, якщо якийсь з етапів дає збій, то накопичується сніжний ком з проблем, яких з часом не меншає.

З основних, перше, це питання інфраструктури, якої або немає зовсім, або існує в непридатному для використання стані. Друга проблема – неефективний менеджмент. Ті плани, які були встановлені не виконуються. У зв’язку з цим виникає питання ефективності такого менеджера. По-третє, існуючий план розвитку має формальний статус. Він є на папері, але що стосується термінів і контролю – тут реальність не така оптимістична.

- 16 лютого відбудеться конгрес, який в тому числі сформує нову команду топ-менеджерів київського футболу. Які Ви бачите основні та пріоритетні завдання нової команди?

Необхідно опрацювати чіткі структуровані плани з фіксованим терміном і результатами, щоб на певному часовому інтервалі можна було побачити реальні результати виконаних робіт. Розглядати розвиток футболу в комплексі і вирішувати завдання за допомогою ефективного менеджменту.

 

- Якими шляхами повинно відбуватись фінансування дитячих турнірів? Сьогодні практично 100% дитячих турнірів фінансується батьківськими внесками. Чи взагалі це можливо у теперішніх умовах змінити?

Зараз ми стикаємося з ситуацією, коли команди не мають матеріально-технічної бази для ігор і тренувань. Кошти, виділені державою кошти на всілякі спортивні об’єкти не задовольняють попит. В першу чергу, тому, що в таких новостворених або відреставрованих об’єктах приміщення здається в оренду на комерційній основі.

У підсумку, діти в них не займаються, а отримані керівництвом гроші ніде не афішуються, чому складно говорити про будь-яке подальший розвиток. Діти повинні тренуватися на безоплатній основі. Для комерційних цілей, турнірів або тренувань, існує окремі локації – манежі, стадіони, футбольні поля.

- Яка Ваша думка щодо введення електронного реєстру футболістів?

- Ідея впровадження електронного реєстру гравців непогана, потрібно пропрацювати умови. Повинні чітко прописані умови, при яких народ зможуть брати участь в різних турнірах у складі різних команд.

Все забороняти – неправильно. До окремо взятому питання потрібно підходити максимально гнучко і розглядати ситуацію не тільки з точки зору Федерації, а й враховувати побажання і потреби тих людей, які є невід’ємною частиною цього спорту – футболістів, батьків і дітей.

Добре налагоджена комунікація між гравцями і керівництвом допоможе приймати найефективніші рішення, що будуть базуватися на максимумі отриманої інформації і тільки так.

- Ваша позиція та думка щодо можливості введення для дитячого тренера обов’язково отримання вищої педагогічної освіти крім тренерського диплому від федерації?

- Як людина, яка має педагогічну освіту, вважаю, що в роботі з дітьми це не буде зайвим. Вони не стільки грають в футбол, скільки розвиваються всебічно. До кожної дитини потрібен індивідуальний підхід, і тільки так тренер зуміє закласти хороший фундамент у формуванні особистості своїх юних підопічних. Тренер повинен бути психологом-педагог для дитячого колективу. Адже, крім того, як правильно прийняти м’яч або віддати пас, потрібно налагодити соціум.

Розумію, що освіта дозволити собі можуть не всі, тому оптимальним варіантом для тренерів бачу спеціально розроблені педагогічні курси. Разом з цим, повинна бути впроваджена погодинна атестація і програми підвищення кваліфікації. У наше століття, суспільство під впливом сучасних технологій розвивається стрімко. Ті діти, які були 10 років тому і зараз – абсолютно різні люди. Тільки актуальні знання допоможуть виховати успішне і щасливе покоління юних футболістів.

 

- Які Ваші персональні футбольні цілі або мрії в новому 2018 році?

- Цілі на 2018 рік дуже амбітні і реалізовані. В першу чергу, хочеться реалізувати деякі нововведення в наш турнір Brands League, а також відкрити одну – максимум дві – нові спортивні майданчики

Джерело: офіційний сайт КМФФ